Skôr, než zavoláte na hotline linku, pozrite si FAQ – databázu často kladených otázok a odpovedí.

Vzdialená pomoc
Nahlásiť problém

Ak potrebujete pomoc s programom IS Optivus, sme pripravení vám pomôcť prostredníctvom telefonickejinternetovej podpory.

Základná bezplatná podpora je určená užívateľom do jedného roka od zakúpenia programu. Po uplynutí jedného roka sú základné služby ponúkané v rámci platenej podpory na program – www.optivus.sk/podpora/podpora-na-program.

Užívatelia bez zakúpenej podpory môžu požiadať o pomoc v rámci platených služieb.


Kontaktujte nás na čísle: 048 412 43 02 v pracovné dni v čase od 08:00 – 16:30, alebo mailom na adrese : optivus@akcent.sk.


Pred volaním na linku podpory, alebo zaslaním mailu si prosím

  • preštudujte daný problém v manuáli (F1)
  • pozrite informácie vo FAQ na našej stránke optivus.sk
  • pozrite číslo aktuálnej verzie programu (Pomoc – O programe)
  • popíšte podrobne situáciu (presné hlásenie programu), v ktorom module programu a v ktorom kroku sa objavili nejasnosti a problémy
  • priložte PrintScreen obrazovky s chybovým hlásením (v prípade nahlasovania chýb)

Tieto údaje potrebuje pracovník podpory preto, aby vám mohol efektívne a kvalifikovane poradiť.

 Podpora – vzdialená správa

Pre jednoduchšie a rýchlejšie vyriešenie problému môžete využiť podporu prostredníctvom vzdialenej správy a bezplatného programu Teamviewer, kedy sa k vášmu počítaču pripojí náš konzultant. Postupujte podľa pokynov pracovníka na hotline linke.