Poskytujeme tri úrovne podpory IS Optivus
V prvom roku od vystavenej faktúry je Základná podpora poskytovaná v cene faktúry, v rozsahu ako pri platenom upgrade. Po uplynutí technického roka platí:
- Základná užívateľská podpora, 1 x mesačne, do 5 minút na tel. linke 048/412 43 02, alebo mailom na adrese: optivus@akcent.sk. (nie je náhradou školenia na obsluhu programu, neplatí pre nahlasovanie chýb IS)
- Úprava programu z dôvodu zmeny legislatívy SR, EÚ
- Prístup k aktuálnym verziám programu
- Vydávanie nových licencií na PC v prípade zmeny počítača, preinštalovania OS a pod., automatizovaným systémom
- Zasielanie noviniek a informácii o nových vlastnostiach systému formou newslettera (nepravidelne)
- Odborná poradenská podpora, účtovaná po každej načatej 1/2 hodine
- Vyžiadaný servisný zásah technika, účtovaný po každej načatej 1/2 hodine
- Vydanie licencií na PC v prípade zmeny počítača, preinštalovania OS a pod. pre klienta bez upgrade – 20€/PC
- Zásah do databázy (oprava, rekonštrukcia, analýza)
- Zásah programátora – pátranie v kóde, v databáze a pod.
Aktuálne zmeny: www.optivus.sk